Monday, March 24, 2008

回水

話說﹐自踏入2008 年開始﹐美國經濟陷入困境o既深淵﹐銀行減息再減息﹐美金貶值再貶值。望住D油價高企﹐搭公共交通工具返工返學o既人﹐就每日俾D加左價o既巴士地鐵閹﹔而自己開車果D﹐就每日好似自己閹自己一樣。

有見及此﹐我地果個曾經被喻為 miserable failure o既總統早排建議派錢。凡係有申報2007年入息稅o既美國國民﹐而年薪唔係太高果D﹐一律都有水回。只要乎合資格﹐就有六百。

你又會點洗呢六舊水呢? 你又覺得呢個派錢計劃 work 唔 work 呢?

冤枉來的六百元

我曾經睇過一本﹐書裡面題及﹐若果你想發達﹐你就要將你得到o既每一分一毫好好利用。例如﹐你可以...

  • 用 50% 作為平日必需洗費
  • 用20% 去投資錢搵錢
  • 用10% 去買書為自己增值
  • 另外 10% 毫無顧忌咁洗左佢
  • 最後10% 儲起以備不時之需

如果我依足呢條 formula 去洗D錢﹐就即係話我會...
  • 有三舊水要用作平日雜費(即係日常o既被閹費)
  • 有一百二十蚊去投資 (百二蚊大概買到 1/10 oz 金)
  • 有六十蚊可以買書 (好過無囉)
  • 有六十蚊可以好折墮咁洗左佢
  • 另外仲要儲起六十

可惜﹐今日我收到車房電話﹐話我架車四條 tires 都光晒頭﹐全部要換過晒。
百五蚊一條﹐四條就剛剛六百。


於是乎... 冤枉來的六百元﹐就瘟疫地洗了。
且慢... 六百蚊仲未計稅... 六百蚊加 7% 稅即係要六百四十二蚊。
那麼... 冤枉來的六百元﹐就瘟疫地被我洗凸了。



由始可見﹐呢個回水計劃﹐一D都唔 work!!

救救小澤基金會

可能會問﹐出面依家咩都貢★貴﹐六百蚊又可以買啲咩?? 相信很多人會把收到的退稅存起。

但有經濟學家指出。你在外頭花的每一元﹐將會有助經濟帶動五元收益。對現在死靜的經濟有很大的幫助。

但如果你問我﹐我嬲記將會把收到的退稅﹐全數捐贈給【救救小澤基金會】。好讓小澤能有更好的明天。各位﹐不要把錢存起來﹐太沒有意義了。捐出來﹐救救小澤﹐展示您們仁慈的公益心。

我們現在有兩條捐款熱線同時開啟﹐方便各位善心人士。海外的朋友更可以直接把善款﹐匯入米國華盛頓互惠銀行帳戶:44214-68492。多謝。

生活如常

其實對於政治時事我通常都不聞不問,只在乎身邊朋友和自己。突然聽朋友說政府給回我們USD600,我沒有問爲什麽,只知道有錢收第一反應就是“好野!”

怎知道這期不但需要寫怎麽用那筆錢,還需要寫那個派錢計劃work 唔 work?根本不知道爲什麽要給回錢我們,又怎會對計劃有看法?結果我就向人求救,叫朋友告訴我計劃的用意。

朋友告訴我政府要刺激經濟喔。我每個月都繳房租繳電話費水電費出外吃飯買東西,我不是都在刺激經濟嗎?還有我最近頻頻外出散心一個月一次還準時過姨媽,那也是在刺激經濟啊!

我每年退稅的時候都沒有盤算如何運用拿回來的錢就讓它們繼續留在銀行裏。今年那些錢和那六百塊錢就當作是幫補我近期散心費用吧。