Thursday, August 23, 2007

最怕的觸碰

什麽是你最不想或不喜歡摸到的東西?

什麽性質的東西摸到後會令你抓狂?

什麽東西你碰到後會雞皮疙瘩?

這期我們就來討論討論!

P/S: 請列出特別例子。別說你怕摸到C,因爲這是每個人都怕的事。

鞋烚烚

自小就很怕摸到鞋烚烚的東西。

1)報紙 : 從小就很怕報紙。每次媽媽叫我遞報紙給她,我都會用食指和拇指尖夾起報紙給媽媽,然後趕快去洗手。如果要我看報紙,我盡其量把報紙放在地上只看娛樂版,絕對不會用手拿起來看。所以我的時事知識勁爆差,也因爲這樣養成了不閲讀新聞的習慣。

2)黑板 : 很怕摸到黑板。摸到的話會起雞皮疙瘩。

3)粉筆 : 超級怕老師點名叫我出去黑板寫東西。很怕抓起粉筆的那種感覺,也很怕在黑板寫東西那種聲音。摸完粉筆後很想即刻洗手。不洗手的話會整身不自然。

第三類結束



很怕碰到

同性朋友的手...

嚇 mike 三寶

一見到題目﹐諗都唔洗諗﹐就已經有幾樣...

1) 指甲銼
曾經有無數次﹐俾人話我D指甲好尖好利﹐篤親人。因為我真係好怕要銼指甲﹐自細已經係。就算有人近距離o係我身邊銼指甲﹐我都會毛管棟!

2) 橙
唔好問點解﹐我自己都唔知。凡係同橙咁上下 texture﹐我都唔會擺落口。感覺上﹐咬落去果種似彈非彈o既纖維質感﹐令我有覺得好似咬緊D血淋淋o既野咁。好驚!

3) 任何類形 lotion
接近係掂到都唔制﹐好唔鐘意果種黐訥訥﹑油凜凜o既感覺。如果有人幫我搽就無咁大問題(不過就唔可以搽手同面)。試過﹐細個果陣俾陳小姐圍住張檯追幾個圈都唔肯就範。而家﹐唯一我會有機會接觸到 lotion 就係幫阿女搽果陣﹐每次都要硬住頭皮﹐心裡面咿哇鬼叫一輪﹐現後外表要扮到若無其事咁頂硬上。