Thursday, July 19, 2007

纏擾

有無試過見到一件事發生﹑聽到一首歌﹑或者同朋友簡短對話﹐足夠令果樣野纏擾你一日? 印象最心刻果次係點? 究竟 Hana今次會唔會又屎尿屁呢??

纏擾 之 幻聽

有一日﹐我一片好心﹐介紹左個同事去睇後舍男生

點知﹐佢回我一個 milk and cereal...




到左而家﹐我都依然會久唔久就俾呢段奪命煩音纏住﹐搞到成日都好似幻聽咁... =_="

纏擾 之 幫,唔幫

有時候當朋友需要幫忙,無論是有理或無理的,只要我拒絕幫忙,雖然是有原因的,内心都會覺得不好過。那種責備自己然後覺得自己很過分很“衰”的意識,會纏擾我一日。不過當然一覺睡醒第二天就會不了了之,好像什麽事都沒發生過一樣。呵呵~~

回mike mike:今次唔會係屎尿屁。因爲屎尿屁唔會“纏擾”我一日,最多只會“困擾”我一周。^^

纏擾 之 ♪:*:・・:*:・♪


一九九四年

我在台灣的MTV頻道

聽到一首歌的結尾﹕

♪♬♫~~我想總有一天你會懂﹐誓言不必天天說﹐牽著我﹐的衣袖﹐像牽住一生的承諾...MY LOVE~~♪♬♫

不知道誰唱也不知道歌名

但歌詞和旋律卻銘記不忘