Thursday, August 16, 2007

未來還未來

大家有否幻想過未來

日新月異的科技

會帶給大家什麽樣的驚喜

究竟二十年後

你最想看到「未來產品」是什麽?

產品數目無限

請各位自由發揮

未來冇事第三集

我承認我是個科幻迷

而我深信

每個科幻迷都愛幻想一些未來產品

以下便是一些嬲記牌產品:

  • 醫學/健康:
    利用複製技術和基因改造。製作出一系列的人和動物混合成的内臟和器官。内臟移值手術,如心肺腎肝腦細胞,應有盡有。而移值器官如眼球能擁有鷹的超遠視,靠手指便能分辨出食物的味道,提取斷手病人的DNA,為當事人製做新的手,然後再接駁等等。而因這些内臟和器官都是製做出來,所以永遠不會缺貨。
  • 玩玩玩:
    當然電動玩意也該進入更真實的層面。日後我們可能會目到PlayxxxtionVII的出現。玩家能感受到真實打鬥或戰爭。如何運作﹖看過MATRIX沒有﹖當然﹐書也不用讀了﹐直接把世界上所有的學識都下載進用戶的記憶裡就行了。
  • 觀光旅行團:
    想看看恐龍,或重溫一些歷史裡的重要時刻嗎﹖時光機幫到你﹐但對不起﹐因怕會改寫歷史﹐各位只能眼看手勿動。

食、訓、heah

未來三大想:

1)我最想見到既係一粒每日食左就飽,

唔洗煮又唔洗成日上大號既丸。

2)隨身床,可以去到邊訓到邊。

3)任意門,想去邊就即刻可以去到。

不死鵝




以而家科技進步o既速度﹐真係好難想像到二十年後會有D咩驚世發明。


不過﹐如果俾我揀﹐我要一隻淨係識得生金蛋o既機械不死鵝。


但係就凈係我可以有﹐因為太多人有就會搞亂左個金蛋媽劇﹐令到市場供過於求﹐到時成屋金蛋賣唔出﹐過期發臭就唔好啦。


而且﹐一定要係機械不死鵝﹐費事我貪心到傻左想去殺鵝取卵﹐機械同不死好似聽落會穩陣D。


仲有﹐隻鵝要係太陽能﹐可以唔洗入電﹐或唔洗叉電就更好。


亦要有響鬧功能﹐提醒我要去執翻隻金蛋。


當然要防水啦﹐因為我無諗過要擺舊咁o既野o係屋企入面。


Best case scenario﹐如果隻機械不死鵝久唔久可以提供D新鮮超肥鵝肝的話﹐就更加無得頂喇。