Thursday, August 16, 2007

未來冇事第三集

我承認我是個科幻迷

而我深信

每個科幻迷都愛幻想一些未來產品

以下便是一些嬲記牌產品:

  • 醫學/健康:
    利用複製技術和基因改造。製作出一系列的人和動物混合成的内臟和器官。内臟移值手術,如心肺腎肝腦細胞,應有盡有。而移值器官如眼球能擁有鷹的超遠視,靠手指便能分辨出食物的味道,提取斷手病人的DNA,為當事人製做新的手,然後再接駁等等。而因這些内臟和器官都是製做出來,所以永遠不會缺貨。
  • 玩玩玩:
    當然電動玩意也該進入更真實的層面。日後我們可能會目到PlayxxxtionVII的出現。玩家能感受到真實打鬥或戰爭。如何運作﹖看過MATRIX沒有﹖當然﹐書也不用讀了﹐直接把世界上所有的學識都下載進用戶的記憶裡就行了。
  • 觀光旅行團:
    想看看恐龍,或重溫一些歷史裡的重要時刻嗎﹖時光機幫到你﹐但對不起﹐因怕會改寫歷史﹐各位只能眼看手勿動。

4 comments:

新鮮人 said...

1) 咁咪積喺長生不老?? 好咩??

2) 你去夜晚NY哈林區就會親身感受到那種打鬥的真實感,不用等未來科技了! :P

3) 這個好,我一早就想睇吓中國四大美人喺唔喺真喺咁靚架啦! :)

啊澤 said...

1) average life span 已經從100年前的55歲到85歲。百千歲? 是遲早的事。

2) 那不一﹐真實世界﹐有時衰左﹐冇得restart!!

3) 一定唔靚﹐以前D審美standard邊會同依家一樣ar?

HanaMaru said...

書也不用讀了 <-- I like this idea. hahaha...

新鮮人 said...

但喺咁長命嘅話,
咪積喺有排做???
除非好多錢啫,
唔喺咪積喺一種無限嘅懲罰!
咪搞我囉! :(