Thursday, August 16, 2007

不死鵝




以而家科技進步o既速度﹐真係好難想像到二十年後會有D咩驚世發明。


不過﹐如果俾我揀﹐我要一隻淨係識得生金蛋o既機械不死鵝。


但係就凈係我可以有﹐因為太多人有就會搞亂左個金蛋媽劇﹐令到市場供過於求﹐到時成屋金蛋賣唔出﹐過期發臭就唔好啦。


而且﹐一定要係機械不死鵝﹐費事我貪心到傻左想去殺鵝取卵﹐機械同不死好似聽落會穩陣D。


仲有﹐隻鵝要係太陽能﹐可以唔洗入電﹐或唔洗叉電就更好。


亦要有響鬧功能﹐提醒我要去執翻隻金蛋。


當然要防水啦﹐因為我無諗過要擺舊咁o既野o係屋企入面。


Best case scenario﹐如果隻機械不死鵝久唔久可以提供D新鮮超肥鵝肝的話﹐就更加無得頂喇。





1 comment:

Arael said...

最緊要有防盜系統(例如不生蛋時候可以進入hyperspace, 用到先叫出來)。

金蛋太重喇,細細粒的鑽石蛋比較方便。
好討厭而家果間monopoly. 最好賣到他們破產為止.