Monday, February 11, 2008

對不起﹐我不「潮」

如果要寫感想﹐我最多只可以用兩個字去形容呢個 blog --「硬食」﹐因為我真係對呢個潮媽無興趣﹐完全處於無得揀o既情況底下﹐局住去睇呢個 blog。最後﹐睇左四個post﹐覺得好飽 (a.k.a. fed up)。

所以讀後感呢﹐就真係寫唔出喇。反而我想 bring out 一樣野﹐就係

任何人要去愛另一個人之前﹐首先要學識愛自己


作為一個老豆﹐我明白點解有人可以無私咁去愛錫自己o既小朋友。但係﹐愛錫小朋友唔等於將自己就一文不值。

樣樣呻﹐樣樣忍﹐唔等如偉大﹐極其量都只不過係有良心o既戇居。

祝君好運。

No comments: