Thursday, September 20, 2007

可惜我是巨蟹座


大家好,我係駐守係巨蟹宮嘅迪斯馬斯克。俾面嘅,咪叫我做「黃金聖鬥士」囉~ 唔順超嘅,咪叫我咩小囉嗦呀,咩高級嘍囉呀,咩難聽嘢我未聼過吖~~

依家我睇得好開囉,鬼叫我係衰人咩!!但係衰人還衰人,我始終都係巨蟹座,係一名顧家嘅男人,我都有我溫柔嘅一面!!

每當我欺負那堆低能及扮嘢嘅青銅戰士﹐我都想快啲推晒佢地落地獄。然後快啲返屋企,享受家庭嘅溫暖。

迪斯馬斯克:「爸爸媽媽,我返黎喇!!」
迪斯馬斯媽:「我地食剩左啲餸,你自己搞惦喇~」
迪斯馬斯爸:「順便洗埋啲碗丫﹐成個月未洗過喇。」
迪斯馬斯克:「爸﹐我堂堂黃金聖鬥士﹐你唔係叫我洗碗呀?」
迪斯馬斯克:「我一招『積屍気冥界波』,就可以...(未講完)」
迪斯馬斯媽:「積咩~~屎氣冥咩~~界波呀你???」
迪斯馬斯爸:「人地個個出面啲必殺技,唔係咩閃電光速,就係星光滅絕。」
迪斯馬斯媽:「係囉,你果啲咩咩波,收埋佢喇,咪笑死人呀!!」
迪斯馬斯爸:「做奸角做到好似你貢屎,咪鬼做奸人啦,做返好人算喇!!」
迪斯馬斯媽:「喂~~~咪成棵樹貢擋住個電視啦!!!」
迪斯馬斯爸:「死埋邊喇!!《最緊要政治》就黎做喇!!」

一個愛家庭的巨蟹,在一個沒有溫暖的家庭長大。難怪迪斯馬斯克,在社會裏會行歪走錯。

5 comments:

Anonymous said...

雖然我都估你會揀呢幅﹐但係你仍然可以 surprise 到我。
真係好得﹐小弟甘拜下風。

新鮮人 said...

我是天秤座黃金戰士,
殺手間是"盧山百龍霸",
威力無窮萬人莫敵,
但此終敵不過媽子的藤條炆豬肉"! :(

啊澤 said...

altair:

ahahha 我嬲記唔係浪得虛名架 muhahaha

啊澤 said...

新鮮

ohh... 原來你娘係山羊座既聖劍

新鮮人 said...

無錯,
藤條就是聖劍
佢是"神".
我是"蟻民"!