Thursday, September 20, 2007

八八卦卦


人物:甲乙丙丁戊己
場地:斷背郊外公園
情景:一個接一個踎向到


已:“其實我地踎向到做乜?”

戊:“我都唔知道。我黎湊下熱鬧啫。”

丁:“我睇見佢地圍向到一個圈貢,以爲開飯所以咪埋位囖。”

丙:“我以爲佢地要燒書,所以過黎取暖既。阿乙你呢?”

乙:“唔知吖。。。我見甲笑到見牙唔見眼,以爲地下有金執,所以踎低八下囖!”

甲:“你地都痴綫既!見你行過黎我有禮貌梗係笑下打個招呼啦。其實我踎向到準備開大啊~~貢都要八!”

2 comments:

新鮮人 said...

我剛剛開完大就來看這個post了,
真喺有"緣"! :p

HanaMaru said...

Fresh: Yuck! 臭臭~~~(蓋鼻)