Sunday, October 21, 2007

我未試過囉

-買bathing ape野
(反對麻木追求潮物﹐但最近買了件comme-_-")

-成功看完(任何)一場世界盃足球賽
(我覺得好悶﹐sorry)

-過澳門
(媽記話過去就做就左喪賭的爸記wor)

-去荔園
(媽記爸記都好忙﹐佢地話)

-去歡樂天地
(爸記話係浪費金錢的地方﹐結果他去了麻雀館)

-坐海盜船
(點解?怕死囉 XD)

-食白糖糕
(他人以為我想減肥...)

-食咘仔糕
(...但係其實我怕甜)

-搭訕
(-_-" 有點尷尬 + 害羞)

-為[我們...不是新浪網:P]准時交稿
(對唔住喇各位)

3 comments:

kristie said...

哇,你呢個list我全部都試過呀!!!(除左世界盃)

啊澤 said...

阿寳姐的確厲害...

為[我們...不是新浪網:P]准時交稿

也試過 XD

Anonymous said...

事關我地從來無叫過佢交稿﹐

咁無交過稿就梗係無試過遲交啦。

咁無試過遲交﹐

咪即係次次都準時囉。