Thursday, October 04, 2007

嬲記問

點解唔覆留言?
● 因為好多時我都係無言以對。
● 因為我要用第二個 account 再 login 過先可以覆。
● (點解唔俾 anonymous 留言) 因為我唔鐘意。
● 如果真係有野想覆﹐我通常都會用 IM 去覆。
● (如果無佢 IM 呢?) 咁咪唔覆囉。


係咪想趕客?
●要走o既﹐你想留都留唔住。要o黎o既﹐你亦擋都擋唔到。
●我諗法比較簡單﹐我相信睇呢度o既人都係我o既真朋友﹐我唔會用「客」去形容佢地。(...)

2 comments:

啊澤 said...

好寸wor小朋友!!!!

小心俾人淋你紅油呀!! ;P

HanaMaru said...

遲D見到佢既時候打鍋金既佢啦~~~